Erken dönemde çocukların değerlendirilmesinde çok kaynaklı ve çok ölçümlü değerlendirmelerden yararlanmalı, gözlemler de yaparak farklılığın tespit edilmesi ve sağaltımı için ihtiyaçları doğrultusunda çalışmaların yapılması gereklidir.
Çocuklardaki büyük motor, ince motor, dikkat, sosyal, ifade edici dil ve okur-yazarlık vb. becerilerdeki eksikliklerin erken dönemde tanılanması önemlidir. Erken tanılama bunun ilk basamağıdır. Erken müdahale ile amaç mevcut gelişim düzeyindeki farklılığı ortadan kaldırmak değil var olan potansiyelinin en üst düzeyde kullanılabilmesini, işlev kaybının en alt seviyede olmasını sağlamaktır. Bu farklılıkların giderilmesinde eğitimin önemi büyüktür.
Programlarımız aylık olarak planlanmakta olup seans şeklinde yürütülmektedir. Çocuğun ihtiyaçları göz önünde buludurularak eğitim programı oluşturulmaktadır.